Kasutage uut iseteeninduskeskkonda!
Klientide kiiremaks ja sujuvamaks teenindamiseks avasime veebipõhise iseteeninduskeskkonna, mis asub aadressil: www.ragnsells.ee/iseteenindus
Eriliseks teeb iseteeninduskeskkonna see, et kasutaja saab sealt näha ka fotosid vedu takistanud põhjustega. Ragn-Sells iseteeninduskeskkonda saab siseneda nii ID-kaardiga kui Mobiili ID-ga.
Mida saab iseteeninduses teha:
- jälgida veograafikuid ning seda jooksvalt mitme kuu osas ette;
- näha arveid ja arvete ajalugu;
- saab muuta ja täpsustada oma andmeid;
- saab infot tegemata vedude kohta, seejuures paneme üles fotod vedu takistavate põhjustega (nt kui kontenerite juurde on ligipääs takistatud vms).
Kui sisselogimine ebaõnnestub
Kui sisselogimine iseteeninduskeskkonda ei õnnestu, tuleb võtta ühendust Ragn-Sellsi klienditeenindusega. Põhjuseks võivad olla sel juhul mittetäielikud kliendiandmed.
Vaata lähemalt: www.ragnsells.ee/iseteenindus
Olen teenindusega rahul, ainult telefoniuhendus vöiks olla otse, mitte läbi keskuse.
Ei ole rahul teie liikuva veograafikuga.Endisel pürgivedajal oli kindel kuupäev. Soovin edaspidi kindlat kuupäeva prügi äraviimi-seks.
Lgp. I.Maide.