Ragn-Sellsi uue iseteeninduse kasutamine on plahvatulsikult kasvanud
Kui mullu oli meil aasta lõpuks ca 30 000 iseteeninduse külastust, siis sel aastal tehtud arendused ja uued võimalused on kasutajate arvu kasvatanud 2 korda.
Üllatuslikult suur kasv
Viimased 18 kuud oleme järjepidevalt lisanud uusi võimalusi ja funktsionaalsusi, mis võimaldavad klientidel ise tehinguid teostada – graafikuid muuta, tühjendus tellida, arveid maksta jne. Selle aasta eesmärgiks seadsime, et sisselogimiste arv kasvab 50 000-ni
Plahvatusliku kasvu tõi lihtne muudatus – Smart-ID
Kui seni sai iseteenindusse logida ID-kaardi ja Mobiil ID-ga siis augustis jõudis lõpule arendus, mis lubas sisse logida ka Smart-ID-ga.
Tulemuseks oli üle ootuste suur sisselogimiste arvu tõus. Smart-ID kasvatas sisselogimiste arvu ca 30% ja see tähendab, et aasta lõpuks prognoosime senise 50 000 asemel 70 000 sisselogimist.
Populaarseimad tegevused
Kõige populaarsemad asjad, mida inimesed iseteeninduses teevad on:
- tühjenduspäevavaatamine
- arvetetasumine
- lisatühjendusetellimine.