E-LEPING toob turu parima teeninduskogemuse

Poolteist aastat kestnud klienditellimuste käsitlemise automatiseerimisele keskendunud 15 MINUTI projekt hakkab jõudma lõpusirgele ja viimased tugevad sprindid on veel jäänud. 3 kvartali suurim arendus E-leping läks loetud päeva tagasi avalikuks. Kindlasti on tegu senise projekti kõige ambitsioonikama arendusega, mille eesmärgiks on pakkuda klientidele turu lihtsaimat ja kiireimat lepingu sõlmimise kogemust

LEPINGU SÕLMIMISE AEG 3 MINUTIT

Korraldatud jäätmeveo piirkonnad võivad meile ühe hankega tuua tuhandeid uusi kliente, kelle on vaja leping sõlmida. Seni on ühele lepingule kulub klienditeenindusel ca 15-20 minutit, mis tähendab, et kui loetud nädalatega tuleb sõlmida tuhandeid lepinguid, on klienditeenindus selgelt üle koormatud.

Lisaks on ooteajad pikad ja kliendikogemus võib vaatamata meie klienditeenindajate meeletule pingutusele kõik soovijad ära teenindada, olla siiski pigem negatiivne. Ragn-Sellsi ambitsiooniks on pakkuda turu parimatega võrdset teeninduskogemust, me peame olema sama head kui Telia, Cirkel-K või Swedbank ehk turuliidrid oma valdkonnas.

ARVATAVASTI PARIM LEPING MAAILMAS 🙂

Ragn-Sellsiga liitumine on tänu uuele e-lepingule üks lihtsamaid ja seejuures ei pea me silmas mitte jäätmekäitlussektorit vaid kogu teenindussektorit. Miks? Seda on lihtne täita; klient näeb teenuseid, mida saame tema aadressile reaalselt lubada ja seda koos asukohapõhiste hindadega ning valida saab ka lisateenuseid. Oma esimese tühjenduse kuupäeva saab klient teada loetud sekunditega.

Kui mingil põhjusel ei peaks automaatne lepingu sõlmimine õnnestuma, saadetakse kliendi poolt täidetud andmed klienditeenindusele, kes kliendiga ühendust võtab ja lepingu sõlmimise lõpuni viib.

Lisaks on vajadusel lepiguvormil toeks Chat – klienditeenidus vestlusakna vahendusel.

Kõik algab siit

Kategooriad: Muu

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga