Ragn-Sellsi ainulaadne autoarvutite süsteem pälvis tunnustuse!
Ragn-Sells pärjati Veokipargi Otsustajafoorumil tiitliga „Aasta Veokipark 2013“. Tiitel omistati ainulaadse autoarvutite-logistika süsteemi arendamise eest, mis lihtsustab veokipargi haldamist ja logistikat, kiirendab autojuhtide tööd ning säästab kulusid.
Varustasime 2012. aasta jooksul oma autod arvutitega eesmärgiga lihtsustada ja tõhustada autojuhtide tööd ning võimaldada klientidele paremat teenust.
Autoarvutite projekti eesmärk: suurendada efektiivsust, tõsta teeninduskindlust ja vähendada keskkonnakoormust!
Projekti raames geokodeeriti klientide objektid, optimeeriti marsuudid, sellele eelnesid erinevad infotehnoloogilised tegevused (riistvara valik, tarkvara programmeerimine) ja katsetuste periood. Projektiga oli seotud suur hulk inimesi, IT transpordiüksus, logistikud, klienditeenindus.
Autojuhtide igapäevased töövahendid: tahvelarvuti ja nutitelefon
Igapäevaselt toimib tegevus nüüd selliselt, et autojuhid näevad kogu oma päevatööd arvutist, seniste paberlehtede asemel. Lisaks tööülesandele on autoarvutist võimalik näha konteinerite asukohti kaardil, leida lähim tee nendeni, lisada või kinnitada informatsioon töö soorituse osas.
Samuti on võimalik autoarvutisse laadida objektidel tehtud pilte ning kogu see info on peaaegu reaalajas kättesaadav nii klienditeenindusel kui ka klientide veebipõhises iseteeninduses. Täiendavate tööülesannete tekkimisel on logistikul võimalik info edastada kontorist otse autoarvuti ekraanile.
3 põnevat fakti
- Tänu autoarvutitele säästame 25 000 paberilehte kuus
- Autod läbivad aastas ca 3 000 000 kilomeetrit
- Ragn-Sells teeb iga kuu keskmiselt 190 000 tühjendust
Tere,
Hästi tehtud! See kõik on aga sisuliselt suunatud ettevõtte töö ratsionaalsusele ja effektiivsusele. Kahjuks on pildist väljas teie tööandja – prügitekitaja. Pildilt väljas selles mõttes, et puudub otsene side kellegi poolt (riik, omavalitsus) kindlaks kuupäevaks planeeritud jäätmete äraveo ja tekkivate jäätmete reaalse mahu (konteineri täitumise)vahel. Vedu leiab aset olenemata konteineri hetketäitumisest, mis kliendi/prügitekitaja jaoks tähendab pahatihti üleliigset kulu (tasutakse ju veokorra mitte otseselt mahu eest. Eelpool toodud kirjeldusest saan aru, et autode marsruutide koostamine toimub arvutis. Lisage süsteemile kliendilepingute ja tühjendusgraafikute paindlikkuse suurendamiseks kliendi jaoks võimalus esitada telefoni teel või web- põhiselt täitunud konteineri tühjendamise tellimus ja sellega seotult paberivaba arveldamine ning te olete ka kliendi jaoks tegija NR:.1.
Lugupidamisega
Einari Pals
Kahjuks on jäätmeseadusega kehtestatud monopolisüsteem iseenesest kliendivaenulik.Näiteks kui majas on kasvõi 1 sissekirjutatud elanik,pole omavalitsusel seda majapidamist võimalik jäätmekonteineri tühjendamispäevadel välja panemise kohustusest ja seega ka olematute jäätmete käitlemise eest võetavast tasust või siis tühisõiduarvest vabastada.Sisse kirjutada on inimest võimalik AINULT elamispinnale,mis tähendab aga seda et kodukohast eemal töötav tööline,kes elab tegelikult tööandja ehitussoojakus,töökohal mitteluruumist elamiseks kohandatud ruumis või muul pinnal,mis pole eluruumina arvel,ei saa end tühjalt seisvast majast välja kirjutada sest sissekirjutuse täeliku puudumise korral muutub inimene riigi jaoks olematuks ehk asotsiaaliks.Ääremaadel on kahjuks palju rahvast,kes peavad maakonnakeskuses või veel kaugemal tööl käima.Jäätmemonopolid teenivad aga elaniketa majapidamiste”teenindamiselt”.
Lisaks eelmise kommenteerija kirjutatule.
Sellise süsteemi puhul oleks ju loomulik, et hakkaksite vältima tühipeatusi, mida praegu on paraku palju. Peatuda tuleks vaid selle värava ees, kust on pärast eelmist graafikukohast läbisõitu laekunud kliendi kutse.
Kliendile tähendaks see, et pärast tema kutset peatub prügiauto tema väravas oma järgmisel graafikukohasel ringil.
See tähendab aja ja kütuse kokkuhoidu ning vähendab õhusaastet!
Jõudu uuendusteks!
Ann Marvet
Tere! Mina olen küll teenindusega rahul, ka minu konteiner ei saa alati täis, aga meile osutatakse ju tasuta sorteeritud jäätmete äravedu kollase koti näol. Prügiveo teenus on olnud küllalt odav võrreldes kõkide teiste kodukuludega. See on tegelikult väga hea,et igaüks ei telli endale sobival ajal teenust,vaid toimub prügivedu tänavate kaupaühel päeval, muidu veereks prügiveokeid Nõmme kitsastel tänavatel liialt tihti. Soovin edu! A.Liiv