Iseteeninduses saab chattida
Iseteeninduses saab CHATTIDA
Alates neljapäevast saavad kliendid iseteenindusevahendusel klienditoega chattida. Alustasime chati-võimalusega iseteenindusest, et klientidel oleks seal motivatsioon käia. Tulevikus on chattimise võimalus kõigis meie välistes e-kanalites. Soovime klientidele pakkuda iseteeninduses väga head tuge ja aidata neil lahendada ka küsimusi, mida nad täna iseteeninduses ise veel teha ei saa. Selle eesmärk on luua klientide jaoks iseteenindus kõige esimeseks klienditeeninduse kanaliks. Esialgu hakkavad iseteeninduse vestlustele vastama klienditeenindajad Laura ja Liisa! Usume, et chati abil jõuab meieni ka palju positiivset ja kasulikku klientitagasisidet.
Teine kvartal toob uue E-lepinguvormi
Teise kvartali lõpuks avame kodulehel uue e-lepingu vormi, mis lühendab oluliselt senist lepingute sõlmimise protsessi. Eelkõige muudab see lepingu sõlmimise mugavamaks kliendi jaoks. Näiteks kui klient on määranud teenindatava aadressi, siis kuvatakse talle koheselt võimalikud aadressipõhised teenindussagedused, teenuste hinnad jms, mis lihtsustavad oluliselt kliendi teenuste valikuprotsessi.