Esimesena Eestis hakkab Ragn-Sells tühjenduspäeva eel saatma meedetuletust!

Ragn-Sells teenindab üle 70 000 klienti, igas kuus koguneb pea 190 000 konteineri tühjendust, mis teeb aastanumbriks 2 miljonit. Me saame aru, et tühjenduskuupäev võib meelest minna, kui kliendil on konteineri tühjendamine kord kuus või isegi harvem. Vastu tulles klientide soovile töötasime välja teavitussüsteemi, et kõik konteinerid saaksid õigeaegselt tühjendatud.

Nüüdsest saadame kaks päeva enne tühjenduspäevateile e-kirja, milles tuletame meelde, et paari päeva pärast tuleb prügi (konteiner, paketikott, jäätmekott) tühjendamiseks ja äraviimiseks värava taha paigutada. Meeldetuletust hakkame saatma peamiselt eraklientidele, kellel statistika kohaselt on kõige suurem osa tühisõitudes. Edaspidi laieneb meeltetuletus ka teistele soovijatele.

Lisaks saab tühjenduspäeva alati jälgida iseteenindusest aadressil: www.ragnsells.ee/iseteenindus. Kui te veel ei ole iseteeninduse kasutaja, siis palume edastada oma isikukoodi, mille alusel teid identifitseeritakse.

Tühjenduspäeva meeldetuletus on hea näide kliendi tagasisidest alguse saanud projektist. Seega, kui teil on häid mõtteid, mida saame kasutada paremaks teenusepakkumiseks ära teha, siis andke julgesti teada.

 

 

Kategooriad: Muu

43 Kommentaari

  1. Väga hea algatus.Kui konteierit tühjendatakse 3-4 korda aastas,siis ununeb vahel tõesti see õige päev ära.
    lugupidamisega A.Tõnisson

    1. Tühjenduspäeva meeldetuletus, kui selline on muidugi tore asi, kuid!!!
      Lähtume ikkagi olukorrast, kus “seadusega” on paika pandud minimaalne tühjendussagedus, mis ei ületa kalendrikuud. Tihem võib aga harvem mitte.
      Seega – kellel on prügikonteiner tagaaias või suure koera valve all – neile on see meeldetuletus vajalik.
      Normaalne oleks siiski, et prügiveo firma osutab teenust nii, et teenuse osutamine on tarbijale märkamatu ning selle mitteosutamine või mittekvaliteetne osutamine on koheselt märgatav.
      Normaalne on, kui konteineri tühjendaja võtab konteineri tühjendusele selle originaalasukohast ja peale tühjendust tagastab selle korrektselt oma kohale.
      Klient ei pea prügiauto saabumise ootel tarima konteinerit kuskile tänavale ja põlvili palvetades ootama teenindaja – “tema kõrgeausus prügivedaja” saabumist.
      Praegune teenuse osutamise korraldus on minu jaoks üle mõistuse teenindaja keskne.
      Teenindaja kehtestab korra, millele minul, kui teenindataval puudub võimalus vastu hakata.
      Ma pean tootma kuus teatud konkreetse koguse prügi,
      ma pean prügikonteineri tühjendajale konteineri haardeulatusse tarima ning sealt ka kohe ära viima konkreetselt vedaja poolt määratud kuupäeval ja nendele sobival umbkaudsel kellaajal,
      ma pean kogu prügikonteineri liigutamise teekonna hoidma tühjenduspäeval ideaalses seisukorras – hea on, et veel ei nõuta marmorpõrandaga ja punase vaibaga löövi.

      Õige ja õiglane on, kui:
      Prügivedaja avab värava ja võtab lepingus määratud kohalt konteineri, tühjendab selle oma autosse, koristab mahapudenenud prahi ning paigaldab konteineri oma kohale tagasi ja lahkub sulgedes enda järel korrektselt värava.

      Lepingu sõlmimisel prügiveo firmaga andsin mina neile usalduskrediiti, kus mina usaldan neid niipalju, et luban neil siseneda minu eravaldusesse ilma minu kohalolekuta.

      Mõistan, et kohe läheb lahti kiun – see võtab nii palju lisaaega, autojuhid ei jõua niigi midagi ära teha, jne.
      Siis on vedajal vaja peeglisse vaadata ning küsida – MIS ON VALESTI?
      Ei pea ju igat autotäit otse pääskülast jõelähtmele vedama. Peaks ikka enne piirkonnas ära sorteerima ja saatma ainult sorteeritud prügi vastavalt ja ainult sihtkohta. Sellega muutub kogumisveok oluliselt operatiivsemaks ja effektiivsemaks.

  2. Tühjenduskuupäeva meeldetuletus on igati teretulnud. Teenus oleks veelgi efektiivsem, kui meeldetuletus laekuks kliendile SMSi teel. Kindlasti on palju kliente, kes oma e-posti igapäevaselt ei loe.

  3. Suur tänu Teile hea algatuse eest. Ma ise olen ka neid tühisõite üsna mitmeid maksnud kuigi tühjendus on iga kuu. Toetan igatahes.

  4. Tuhjenduskuupäeva meeldetuletus on väga hea idee. Olen nõus eelkommenteerijaga – SMS-i teel kõige parem.

  5. Tõepoolest on see hea idee. Paraku olen samuti arvamusel, et SMS-i teel on mõttekam, sest üsna paljudel maapiirkonnas elavatel vanematel inimestel ei ole arvutit, internetti, e-posti aadressi.

    1. Tere!

      Olen nõus, et SMSi võimalus looks lisaväärtust. Esimeses etapis otsustasime e-maili kasuks kuna selle süsteemi arendamine ja jooksvad kulud kordades madalamad.

  6. Teiega oli väga hea koostöö kuid vaatamata elu keerdkäikudele sooviksin ikka Teie uudiskirju samal e-posti aadressil

  7. Odavam ja lihtsam on endale meeldetuletus telefoni panna, kui lasta seda kellelegi teisel teha. Siiski tervitatav algatus Ragn Sellsi poolt.
    Eesti Energial selline näitude teatamise teavitus juba ammu.

  8. Olen juba mõned korrad saanud meeldetuletuse, kuid kahjuks liiga hilja. Kui tühjenduspäev on pühapaev ja teade tuleb peale tööaega reede õhtul töömeilile, siis ei näe ma seda enne kui esmaspäeval. Paljudel ei ole kodus arvutit, kõik isiklikud teated saadakse tööarvutisse – sellega tuleks arvestada.

  9. Idee on väga hea!
    aga minul on tühjendus kuupäevaks neljapäev ja jutt on suvilast, seega kui ma pühapäeva õhtul unustan konteiner välja panna, siis meeldetuletusest 2 päeva ennem pole kasu. Kas ei saaks saata meeldetuletuse eelneval nädla vahetusel suvila omaniketele, sest just meil on vedu ainult 4-5 korda aastas…

  10. Tahan teid tänada hea teeninduse eest,palju odavam kui oli Veolia.Korralikult viiakse õigel päeval konteiner tühjaks,eelmine seda ei saanud alati tagada millegi pärast.See ka hea uudis et teatate,loomulikult võib unuda,aga siin kohe saan meeldetuletuse.Aitäh teile.

  11. Meie pere ei tunne sellise teenuse järele vajadust. Kui aastavahetusel saadetakse prügiveograafik, märgime kõik prügipäevad kalendrisse (kõigil on ju seinakalendrid) ja on nähtaval iga päev. Kui vast jah iga päev kodus ei olda, võib meelest minna kiire elutempoga…

  12. Ka meie pere ei vaja seda teenust. Märgime kalendrisse vajalikud kuupäevad ja seni on sujunud kõik tõrgeteta. Aga mõttel on jumet! Jõudu!

  13. Head mõtted kõigil ja situatsioonid ka kõik erinevad.Parim lahendus on vist ikka oma telefoni meeldetuletust kasutada.Uued udupeened phone`id ja muud mobiilid soetataksegi väidetavalt paljude kasutusvõimaluste pärast.

  14. Siia maani olen ilma teavituseta hakkama saanud,see on päris lahe.Pangas töötab sms teenus mul juba oma 10a. Töötan kaugsoidu autojuhina ja tihti kodunt ära. Nii et kellele ema kellele tytar. Kui ma töötaks Ragn Selsis autojuhina siis ma teeks koik et alati saaks konteiner tyhjendatud.

  15. Tänan uudise teatamisest, aga ka mina panen äraveo päevad kirja kalendrisse. Tänan hea teenindamise eest! Meeldivat koostöö jätkamist!

  16. Seda teenust on vaja eriti pakendkottide äraveo meeldetuletuseks. Kahjuks aga ei piisa kahest etteteatamispäevast selleks, et teenusest ära öelda. Nimelt, kui pakendkott pole täis saanud, ja äravedu ei vajata, tuleb sellest teada anda kaks tööpäeva varem. Seega, kui esmaspäeval on pakendkoti äraviimise päev ja reede õhtul seda mulle meelde tuletatakse, siis veost ma enam ära öelda ei saa. Ning kui kotti pole välja panna, pean maksma tühisõidu eest. Teen ettepaneku pakendkottide äraveost ette teatada 4 päeva varem.

  17. Kaks päeva varem oleks SMSist tõesti rohkem kasu, sest igapäevaselt isiklikku e-maili ei külasta. Seni olen hakkama saanud meeldetuletusega mobiilis. Selle sujuvamaks toimimiseks ootaksin e-mailile automaatset teavitust saabuva aasta graafikust juba vana aasta lõpus.

  18. See meeldetuletuse asi on ikka päris hea mõte ,aga ikkagi võiks see olla SMS-i teel.Telefini vaatan ju iga päev aga postkasti mitte.

  19. See meeldetuletuse asi on ikka päris hea mõte ,aga ikkagi võiks see olla SMS-i teel.Telefoni vaatan ju iga päev aga postkasti mitte.

  20. Need inimesed,kes oma kohustusi unustavad ei aita isegi see kaks päeva ette teavitamine.Seinakalendris on ka minul kirjas ja ka oma telefoni saab ju meelespeana kirja panna.Inimesed suhtuvad oma kohustustesse hooletult.

  21. Arvan, et pole mõtet saata.Aitab, et üks kord aastas graafik saata, saab kalendrisse ise ära märkida, midagi peab ise ka tegema, mitte teised ette taha ära tegema.See igakordne etteatamine on ju lisa töökoormus Teie firmale, see maksab ka.Aga jõudu selleks, kui peab ja rahvas nõuab.

  22. Kõige lihtsamatelgi mobiitelefonidel (üksikute eranditega) on kalender, kuhu saab ise hoiatusi, märkmeid ja meeldetuletusi kanda. Keerukamatel aparaatidel detailsemad võimalused erinevate päevade arvude ja signalaidega.

    Meeldetuletus on kindlasti kasuks, kui kellelgi tehniliselt muid võimalusi pole või unustama kiputakse, samas suur osa kliente lihtsalt ei pruugi oma telefone tunda.

    Ise saan graafiku meilile, toksin telefoni kalendrisse kohe 12 meeldetuletust ja mul piiksub tasku eelmiselpäeval enne iga konteineripäeva.

    Aga loomulikult hea, kui need, kel vaja, on võimalus meeldetuletus tellida, eeldusel, et kõigil teistel see ka automaatselt ei tule ega koguteenuse hinda ei muuda.
    Edu ja aitäh!

  23. Idee on hea,on ju neid kes unustavad,asutusele siiki jälle lisatöö,olete ju niigi kiitmist väärt.Ise ma märgin kalendrisse prügiveo päevad ära ja prügikast aegsasti sel päeval värava taga ootamas tublit prügivedajat(sellised nad ju teil on,vähemalt,kes meil tühjendamas käib on seda).Meeldivat koostöö jätkamist ja edu soovides rahulolev klient.

  24. Arvan samuti, et aastavahetusel saadetud graafikust piisab, vähemalt meie perel on aastatega tekkinud harjumus veopäevade eest hoolt kanda, eriti kui RS teenusega igati rahul oleme.
    Tänuga.

  25. Ühinen inimestega,kes kiidavad teie teenust.Kõik käib nagu kellavärk,teenus ise,arved..olen väga rahul.

  26. Arvan,et aasta algul saadetud graafikust piisab.Märgin kogu aasta veopäevad seinakalendrisse ja ei vaja täiendavat meeldetuletust.

  27. Tere,
    kas oleks võimalik meeldetuletus saata SMSiga, paraku pole mina lepingu sõlmijana prügikogumisega igapäevaselt seotud Pärnu aadressil. Sellega tegeleb isa.
    Ette tänades
    Tiia Eeskivi

  28. Kui see suurt tüli ei tee ja maksustamisele ei kuulu, siis oleks palunud küll SMS-iga meeldetuletust.

  29. Idee on vaimustav.Eel rääkijale kes vingub miks ei võeta värava seest.Olen töötanud Soomes prügiauto peal 8 aastat,soovitan sellistel inimestel minna istuda ÜKS päev seal autos ja vaadata kuidas see töö käib siis hakkate aru saama kus on konteiner ja kes kuidas pargib ,kui hea läbivusega on veoautod ja kuidas neid liikuma saab.Eestis on kord palju parem toetan kahe käega kui saaks tuleks isegi sama ameti peale Eestis ,asi palju selgem ja aru saadavam.Tervitades õnnelik klient

  30. väga tore .väga pooldan.Aga niipalju kui on inimesi niipalju ka eriarvamusi,virisejaid ja pessimiste leidub alati 🙁
    Kui aga RS saab joukamaks siis ehk lisandub ka SMS
    Lugupidamisega Rakverest

  31. Oleme rahul Teie tööga, viime hommikul kella 8.30 konteineri tänavale, talvel roogime ka lume ümbert et auto ikka ligi saaks. Märgime jaanuaris kalendrisse päevad.Jama oli ükskord kui muudeti graafikut ja veel ükskord kui prügiauto tuli kell 8. hommikul, siis jooksime jalad rakku et autole saada.

  32. mina olen igal aastal teinud kõõgikalendri, kuhu olen märkinud ära prügikasti päevad ,prügipäevad teatatakse klientidele kogu aasta ulatuses.
    terv. sauelt

  33. Olen nõus eelkommenteerijaga – SMS-i tee kõige parem, sest näiteks mina oma
    e-posti igapäevaselt ei loe

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga