Viivitus kliendipäringutele vastamisel

17. jaan 2025

Lugupeetud klient!

Aasta alguses on Ragn-Sellsi klienditeenindusse saabunud päringu maht oluliselt suurenenud. Seetõttu võtab nendele vastamine tavapärasest rohkme aega, kuid kinnitame, et kõik kirjad on registreeritud ja saavad vastatud.

Kiiremate vastuste leidmiseks soovitame:

Külastada meie kodulehelt www.ragnsells.ee
Iseteenindusest leiate infot jäätmeveo graafikute ja teenuste kohta: www.ragnsells.ee/login
Palume kannatlikkust ning kinnitame, et kõik kirjad saavad vastuse ja samal teemal korduvate kirjade saatmine tekitab vaid täiendavat töökoormust.

Vabandame võimalike ebamugavuste pärast ja täname mõistva suhtumise eest.

Teie,
Ragn-Sells klienditeenindus