Viimased postitused

Kodumaine ehtebränd, kelle südameasjaks on keskkond ja jätkusuutlikkus

JNGLSNTMSSV ehk JUNGLE IS NOT MASSIVE, on ehtedisaineri Iris Vilu bränd, mis sündis tema samanimelisest lõpukollektsioonist Londoni Moekolledžis. Brändi eesmärk on hoida kogu tootmisahel võimalikult ringne ning juhtida tähelepanu Amazonase vihmametsades toimuvale vägivaldsele naftakaevandamisele, millega kaasneb reostus, metsade ja bioloogilise mitmekesisuse vähenemine ning põlisrahvaste ekspluateerimine.

Ragn-Sells OSA Service Põlevkivituhad

Reaalsus: põlevkivituhad on võimalik muuta ravimiks või veganpiimaks

Aprillis saadeti Ragn Sells Eesti AS-i poolt 4 tonni põlevkivituhka Soome laborisse, kus alustatakse sellest kaltsiumkarbonaadi tootmise tehnoloogia tööstuslike katsetega. Tegemist on viimase teaduslike katsete eeletapiga enne tootmise alustamist, mis on praeguse ajakava alusel planeeritud 2025. aastasse.